A. Senior - aktivt medlem over 25 år

Pris: 1.069,00 DKK
    Betalingsmuligheder

• Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online
    • Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Seniormedlemskab (Gruppe I)

Som seniormedlem betaler du et fast beløb om året.

Når du har udfyldt tilmeldingsblanketten skal du betale med dit Dankort.

Du kan vælge, om du fremover vil betale med Dankort eller med Betalingsservice.

Om ca. en uge vil du få en mail med dit medlemsnummer. Først når du har fået et medlemsnummer, er du fuldgyldigt medlem.

Medlemsnummeret giver adgang til klubbens faciliteter og aktiviteter; herunder mulighed for køb af nøgler til klubhus, slæbested og masteskur, samt for brug af jolle-, svaj- og havneplads, deltagelse i HSS' sejlerskole, kap- og tursejladser og meget mere.

Husk

Når du har fået dit medlemsnummer kan du tilkøbe forskellige, hvis du f.eks. gerne vil have en plads til din jolle eller adgang til slæbestedet med din trailerbåd.

Vær aktiv

Den bedste måde at lære klubbens medlemmer at kende er, at involvere sig i klublivet – ved at deltage i klubbens mange aktiviteter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte det relevante udvalg, havnefogederne eller bestyrelsen (se hjemmesiden).

100% frivilligt arbejde

HSS adskiller sig fra de fleste sejlklubber ved både at være sejlklub og havneselskab. HSS drives af frivilligt, ulønnet arbejde, og det er en selvfølge at alle medlemmer - efter bedste evne - hjælper fællesskabet med stort og småt. Sejlklubben er afhængig af, at medlemmerne engagerer sig i udvalgene, og giver en hånd når større eller mindre opgaver trænger sig på.