C. Støttemedlem (300 kr årligt) - Bruges også til vinterbadning (200 kr årligt)

Variabel DKK
Betalingsmuligheder
  • Via Dankort
  • Via Dankort (tilmelding til abonnement)

Støttemedlemskab (Gruppe III)
Som støttemedlem betaler du 300 kr om året.

Når du har udfyldt tilmeldingsblanketten kan du også tilmelde dig til vinterbadning.

Når du har tilmeldt dig skal du betale med dit Dankort.

Du kan vælge, om du fremover vil betale med Dankort eller med Betalingsservice.

Vælg "Dankort" hvis du vil betale med Dankort nu, og fremover betale med Betalingsservice.

Vælg "Dankort (tilmelding til abonnement) hvis du fremover ønsker at betale med Dankort.

Om ca. en uge vil du få en mail med dit medlemsnummer. Først når du har fået et medlemsnummer, er du fuldgyldigt medlem.

Som støttemedlem har du adgang til klubbens faciliteter og aktiviteter; herunder mulighed for køb af nøgle til klubhus, deltagelse i sejlklubbens arrangementer – f.eks. fester, foredrag og andre kulturelle eller sociale arrangementer.

For en god ordens skyld gøres opmærksom på, at du som støttemedlem ikke kan få en havne-, svaj- eller jolleplads. Hvis du skulle få lyst til af til det på et senere tidspunkt, er det vigtigt at du i god tid "opgraderer" til et seniormedlemskab, der giver adgang til ventelisten til fast havneplads.
Involvering
Den bedste måde at lære klubbens medlemmer at kende er, at involvere sig i klublivet – ved at deltage i klubbens mange aktiviteter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte det relevante udvalg, havnefogederne eller bestyrelsen (se hjemmesiden).
100% frivilligt arbejde
HSS adskiller sig fra de fleste sejlklubber ved både at være sejlklub og havneselskab. HSS drives af frivilligt, ulønnet arbejde, og det er en selvfølge at alle medlemmer - efter bedste evne - hjælper fællesskabet med stort og småt. Sejlklubben er afhængig af, at medlemmerne engagerer sig i udvalgene, og giver en hånd når større eller mindre opgaver trænger sig på.

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort.Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.

Jeg accepterer betingelser

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort - CVR-nummer: 74034055
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Hovedvejen 218, 4320 Lejre, tlf.: 61225682, mail: hsskasserer@gmail.com