B. Junior - aktivt medlem under 25 år (600 kr årligt)

600,00 DKK
Betalingsmuligheder
  • Via Dankort
  • Via Dankort (tilmelding til abonnement)

Junior medlemskab (Gruppe II)
Som juniormedlem betaler du 600 kr om året.

Når du har udfyldt tilmeldingsblanketten skal du betale med dit Betalingskort.

Du kan vælge, om du fremover vil betale med Dankort eller med Betalingsservice.

Om ca. en uge vil du få en mail med dit medlemsnummer. Først når du har fået et medlemsnummer, er du fuldgyldigt medlem.

100% frivilligt arbejde
HSS adskiller sig fra de fleste sejlklubber ved både at være sejlklub og havneselskab. HSS drives af frivilligt, ulønnet arbejde, og det er en selvfølge at alle medlemmer - efter bedste evne - hjælper fællesskabet med stort og småt. Sejlklubben er afhængig af, at medlemmerne engagerer sig i udvalgene, og giver en hånd når større eller mindre opgaver trænger sig på.
Junior aktiviteter
Tidligt på året er der teoretisk undervisning for nye og øvede juniorsesejlere. Sæsonen starter i begyndelsen af maj, og der sejles frem til slutningen af september. Der sejles 2 gange ugentligt, tirsdag og torsdag. Sejlerne mødes på havnen cirka 17:30, og rigger jollerne til, så alle er klar til at gå på vandet kl. 18.00. Der sejles til kl. ca. 20.00, hvorefter der afsluttes i klubhuset med saftevand og hjemmebag.

Træningssejlads gennemføres under vejledning og overvågning af kyndige instruktører, som følger sejlerne i klubbens følgebåde.

I sæsonen deltager vi i Isefjordkredsens kapsejladser og sommerlejr. Første sommerlejr afholdes i begyndelsen af skoleferien, og den anden sommerlejr afholdes i august.

Du er altid velkommen til at kontakte juniorformand Morten Svendsen, på mobil 20 26 38 10 eller hssungdom@gmail.com, hvis du vil vide mere.

Til forældre
Uden din hjælp som forældre bliver det svært at drive junior arbejdet. Vi opfordre derfor til at du hjælper til i det omfang det er nødvendigt.

Som forældre får du tildelt brovagter, hvor du hjælper juniorerne med at komme ind og ud af havnen.

Der er også en kagetjans som juniorerne sætter særlig pris på.
Vær aktiv
Den bedste måde at lære klubbens medlemmer at kende er, at involvere sig i klublivet – ved at deltage i klubbens mange aktiviteter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte det relevante udvalg, havnefogederne eller bestyrelsen (se hjemmesiden).

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort.Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.

Jeg accepterer betingelser

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort - CVR-nummer: 74034055
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Hovedvejen 218, 4320 Lejre, tlf.: 61225682, mail: hsskasserer@gmail.com