Herslev Strand Sejlklub

Velkommen til Herslev Strand Sejlklub's medlemsportal.

Log på

• Du skal bruge dit medlemsnummer eller email adresse, for at kunne logge på medlemsportalen.
  • Du skal også bruge en kode. Hvis du ikke kan huske den, trykker du bare på "Glemt kodeord".

Nyt medlem?

Ønsker du at blive medlem, klikker du på Tilmelding -> Nyt medlem -> vælg hvilket medlemskab du vil have -> udfyld medlemsblanketten og betal med Dankort.

Hvis du ikke har Dankort, skal du kontakte kassereren

Driller det?

Hvis det driller kan du kontakte kassereren og få hjælp.

Hvis vi har registreret en email adresse som du ikke bruger længere, kan du ikke logge på med din email adresse, så skal du bruge dit medlemsnummer.

Overblik over hvad vi har registreret om dig

Når du har logget på, kan du se dine medlemsoplysninger, og tilkøbe havneydelser og se dine ubetalte opkrævninger. Det vil være en stor hjælp, hvis du sørger for at vi altid har de korrekte oplysninger om dig, så vi nemt kan kontakte dig.

Email til kassereren:
HSSkasserer@gmail.com